25 august 2012

Cum sa realizezi o floare din organza?


Pentru a putea incepe trebuie sa aveti :
- o bucatica de material de organza ( aproximativ 10 cm lungime)
- foarfeca
-3 margelute albe
- ata alba de cusut
- ac de cusut


Pentru a va fi mai simplu desenati 3 cercuri  de dimensiuni diferite ( eu am facut un cerc de 7 cm, altul de 5,5 cm si altul de 4 cm ) si decupati-le.

 Apoi atasati-le de material si decupati cate 2 bucati din fiecare - in total veti avea 6 cercuri de material de organza)

Aprindeti o lumanare ( eu am folosit una mica ) si apropiati incet-incet cate un cerc de material de flacara si veti vedea ca materialul incepe sa isi schimbe forma- se "topeasca". Repetati operatiunea pentru fiecare material , de jur imprejurul cercului.

Aranjati " petalele" una peste alta in functie de dimensiune ( cele mai mari jos, iar cele mici  deasupra)

Coaseti 3 margelute in centrul florii si la sfarsit legati ata in spatele florii formate.


Ce ziceti? E greu?
Eu zic ca nu!
Puteti sa folositi floarea
- ca si ornament pentru un cadou- in acest caz lipiti pe spatele florii o bucata de scotch dublu adeziv - pentru a putea apoi aplica floarea realizata deasupra cutiei de cadou;
- ca si ornament pentru o agrafa;
- pentru a realiza o bentita pentru fetita dumneavoastra ( asta am facut eu )



Spor la lucru!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu